Even voorstellen

Visie en ambitie: “Durf te kiezen, focus je vol overtuiging op je doel en bereik met succes je eindbestemming”

‘Doelgericht werken aan een beter bedrijfsresultaat met focus op kwaliteit en klantgerichtheid’

Mijn naam is Simone Janiczak en ik ben een veelzijdige interim en projectmanager binnen de non-profit sector en gespecialiseerd in het optimaliseren van bedrijfsvoering en klantgerichtheid.

Ik analyseer, initieer en optimaliseer activiteiten en interne (klant)processen. Ik zet anderen aan het denken, maar laat mij ook graag inspireren. In mijn werk zoek ik naar overzicht en inzicht aan de hand waarvan ik mijn mening vorm en duidelijk een weg bepaal. Een weg die ik doelgericht samen met mijn opdrachtgevers bewandel en vervolgens met succes de eindbestemming bereik.

Met mijn expertise en inzicht, neem ik mijn opdrachtgevers veel werk uit handen. Ik heb het lef om te kiezen en te focussen en de daadkracht om de klus te klaren. Ik ondersteun mijn opdrachtgevers waar ik kan bij het realiseren van hun organisatiedoelen.

Bent u van plan om uw bedrijfsprocessen anders in te richten? Heeft u behoefte aan een scherpe commerciële blik op uw organisatie? Of heeft u tijdelijk resultaatgerichte ondersteuning nodig? Kijk dan onder dienstverlening welke rollen ik voor u kan vervullen. Uiteraard kunt u ook altijd telefonisch of per email contact met mij opnemen voor een kennismakingsgesprek.

Persoonlijke kwaliteiten

  • Deskundig
  • Authentiek
  • Klantgericht
  • Enthousiast

 

  • Verantwoordelijk
  • Positief kritisch
  • Leergierig
  • Doorzetter ‘getting the job done’